Vlucht NK1681

Vlucht NK1681 uitgevoerd door Spirit Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Spirit Airlines. De terminal waar vlucht NK1681 van vertrekt is A. De gate is 6. De terminal waar vlucht NK1681 aankomt uit Chicago is 3. De gate is L7. Naast vlucht NK1681 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1240, AA1244, AA1292, AA1312, AA1362, AA1424, AA1485 en AA1536.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NK1681
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 10:50 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
22-02-2025 | 10:51 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
21-02-2025 | 10:48 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
20-02-2025 | 10:58 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
19-02-2025 | 10:49 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
18-02-2025 | 12:18 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
17-02-2025 | 10:58 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
16-02-2025 | 12:09 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
15-02-2025 | 10:46 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10C. | ||||
14-02-2025 | 10:51 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
13-02-2025 | 11:09 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
12-02-2025 | 11:32 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10C. | ||||
11-02-2025 | 10:53 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
10-02-2025 | 10:49 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
09-02-2025 | 11:44 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
07-02-2025 | 10:59 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10C. | ||||
06-02-2025 | 11:37 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
05-02-2025 | 10:50 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
04-02-2025 | 10:49 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
03-02-2025 | 10:54 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. | ||||
02-02-2025 | 10:50 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
31-01-2025 | 10:47 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
30-01-2025 | 10:51 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
29-01-2025 | 10:50 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
28-01-2025 | 10:47 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
27-01-2025 | 10:48 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
26-01-2025 | 10:48 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L5. | ||||
24-01-2025 | 10:42 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10C. | ||||
23-01-2025 | 11:14 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
22-01-2025 | 10:48 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L7. |