Vlucht AS6377
Vlucht AS6377 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland
AS6377 is een codeshared vlucht met AA3219 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS6377 van vertrekt is B. De gate is 24. Naast vlucht AS6377 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1240, AA1244, AA1292, AA1312, AA1362, AA1424, AA1485 en AA1536.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS6377
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:55 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
18-11-2024 | 11:53 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
17-11-2024 | 20:25 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
16-11-2024 | 07:09 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
11-11-2024 | 12:00 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
10-11-2024 | 19:58 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
09-11-2024 | 07:08 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
04-11-2024 | 19:21 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
03-11-2024 | 21:59 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
01-11-2024 | 19:23 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
31-10-2024 | 19:25 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
30-10-2024 | 19:24 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
29-10-2024 | 19:26 | 20:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
28-10-2024 | 21:33 | 22:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
27-10-2024 | 20:45 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
25-10-2024 | 19:24 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
24-10-2024 | 19:23 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
23-10-2024 | 19:23 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
22-10-2024 | 21:30 | 22:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
21-10-2024 | 20:20 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
18-10-2024 | 21:50 | 23:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
17-10-2024 | 22:36 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
16-10-2024 | 19:26 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
15-10-2024 | 19:26 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
14-10-2024 | 19:26 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
11-10-2024 | 19:22 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
10-10-2024 | 19:31 | 21:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
09-10-2024 | 19:27 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
08-10-2024 | 19:42 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
07-10-2024 | 19:22 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. |