Vlucht AA1152

Vlucht AA1152 uitgevoerd door American Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1152 van vertrekt is B. De gate is 15. Naast vlucht AA1152 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1240, AA1244, AA1292, AA1312, AA1362, AA1424, AA1485 en AA1536.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1152
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 10:13 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
21-02-2025 | 10:17 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
20-02-2025 | 10:15 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
19-02-2025 | 10:07 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
18-02-2025 | 10:14 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
17-02-2025 | 10:17 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
16-02-2025 | 10:17 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
14-02-2025 | 10:29 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
13-02-2025 | 10:13 | 11:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
12-02-2025 | 10:07 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
11-02-2025 | 10:08 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
10-02-2025 | 10:10 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
09-02-2025 | 10:17 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
07-02-2025 | 10:39 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
06-02-2025 | 10:13 | 11:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
05-02-2025 | 10:05 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
04-02-2025 | 10:12 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
03-02-2025 | 10:29 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
02-02-2025 | 10:13 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
31-01-2025 | 10:28 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
30-01-2025 | 10:12 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
29-01-2025 | 10:12 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
28-01-2025 | 10:10 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
27-01-2025 | 10:14 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
26-01-2025 | 10:15 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
24-01-2025 | 10:11 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
23-01-2025 | 10:06 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
22-01-2025 | 10:08 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
21-01-2025 | 10:07 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
20-01-2025 | 11:49 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. |