Vlucht LA7932

Vlucht LA7932 uitgevoerd door LATAM Airlines Chile is geland
Vlucht LA7932 heeft 1 minuut vertraging.
LA7932 is een codeshared vlucht met DL2346 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 6 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Miami is hemelsbreed 1768 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Chile. De terminal waar vlucht LA7932 van vertrekt is C. De gate is 86. Naast vlucht LA7932 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I434, 1I769, 1I815, AA1117, AA1206, AA1249, AA1350 en AA1354.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 526 kilogram per persoon. Dit is 5.85 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LA7932
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 11:02 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
18-02-2025 | 11:02 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 74 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
17-02-2025 | 11:34 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 75 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
16-02-2025 | 11:04 | 15:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 64 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
15-02-2025 | 11:45 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 69 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
14-02-2025 | 11:02 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 78 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
13-02-2025 | 12:27 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 85 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
12-02-2025 | 11:03 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 65 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
11-02-2025 | 11:05 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 75 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
10-02-2025 | 11:54 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 83 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
09-02-2025 | 12:39 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 69 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
08-02-2025 | 11:42 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
07-02-2025 | 11:03 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 72 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
06-02-2025 | 11:05 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 74 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
05-02-2025 | 11:06 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
04-02-2025 | 10:59 | 14:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 77 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
03-02-2025 | 11:05 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 72 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
02-02-2025 | 11:07 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 61 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
01-02-2025 | 11:49 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
31-01-2025 | 11:10 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 76 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
30-01-2025 | 11:07 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 75 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
29-01-2025 | 11:05 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 82 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
28-01-2025 | 11:03 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 74 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G6. | ||||
27-01-2025 | 11:19 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 75 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
26-01-2025 | 11:13 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 67 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
25-01-2025 | 11:44 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
24-01-2025 | 11:05 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 75 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
23-01-2025 | 11:10 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 78 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
22-01-2025 | 11:01 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 84 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
21-01-2025 | 11:02 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 77 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. |