Vlucht G36127

Vlucht G36127 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is gepland
G36127 is een codeshared vlucht met AA3297 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 6 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Miami is hemelsbreed 1768 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36127 van vertrekt is B. De gate is 22. Naast vlucht G36127 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I434, 1I769, 1I815, AA1117, AA1206, AA1249, AA1350 en AA1354.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 526 kilogram per persoon. Dit is 5.85 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36127
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 06:03 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
21-02-2025 | 21:17 | 21:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
20-02-2025 | 18:07 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
19-02-2025 | 05:53 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
18-02-2025 | 18:25 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D15. | ||||
17-02-2025 | 19:42 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D43. | ||||
15-02-2025 | 05:57 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
14-02-2025 | 18:02 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D43. | ||||
13-02-2025 | 19:20 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
12-02-2025 | 06:00 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
11-02-2025 | 17:54 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
10-02-2025 | 18:00 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
09-02-2025 | 18:18 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
08-02-2025 | 05:56 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 28 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D26. | ||||
07-02-2025 | 18:04 | 20:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
06-02-2025 | 18:29 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
05-02-2025 | 05:55 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D43. | ||||
04-02-2025 | 17:49 | 21:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 28 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
03-02-2025 | 17:54 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E5. | ||||
02-02-2025 | 17:59 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
01-02-2025 | 05:57 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
31-01-2025 | 17:58 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E4. | ||||
30-01-2025 | 18:23 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
29-01-2025 | 05:57 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
28-01-2025 | 17:44 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
27-01-2025 | 17:58 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
26-01-2025 | 18:14 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D19. | ||||
25-01-2025 | 05:55 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D15. | ||||
24-01-2025 | 17:53 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
23-01-2025 | 19:33 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. |