Vlucht DL2347

Vlucht DL2347 uitgevoerd door Delta Air Lines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 92% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 16 minuten arriveert op de luchthaven in New York. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht DL2347 heeft 33 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 2 uur en 6 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar New York is hemelsbreed 1768 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL2347 van vertrekt is S. De gate is H3. Naast vlucht DL2347 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I434, 1I769, 1I815, AA1117, AA1206, AA1249, AA1350 en AA1354.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 526 kilogram per persoon. Dit is 5.85 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL2347
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 07:00 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
18-02-2025 | 12:03 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
16-02-2025 | 07:00 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H7. | ||||
15-02-2025 | 11:56 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
14-02-2025 | 12:12 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
13-02-2025 | 11:42 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
12-02-2025 | 11:35 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 85 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H5. | ||||
11-02-2025 | 11:19 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 76 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
10-02-2025 | 11:28 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate J3. | ||||
09-02-2025 | 12:12 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H9. | ||||
08-02-2025 | 11:25 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 77 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H9. | ||||
07-02-2025 | 11:15 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H5. | ||||
06-02-2025 | 11:58 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 65 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
05-02-2025 | 11:16 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 68 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H5. | ||||
04-02-2025 | 11:27 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 64 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
03-02-2025 | 12:01 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 64 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H9. | ||||
02-02-2025 | 11:25 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 77 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
01-02-2025 | 11:25 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 77 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
31-01-2025 | 11:37 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
30-01-2025 | 11:29 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 79 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
29-01-2025 | 11:29 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H7. | ||||
28-01-2025 | 11:23 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H5. | ||||
27-01-2025 | 11:55 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H5. | ||||
26-01-2025 | 11:23 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H4. | ||||
25-01-2025 | 11:21 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. | ||||
24-01-2025 | 11:26 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 86 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
23-01-2025 | 13:17 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 74 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H3. | ||||
22-01-2025 | 12:32 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H5. | ||||
21-01-2025 | 11:42 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 87 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate H11. |