Vlucht BA6782

Vlucht BA6782 uitgevoerd door British Airways is geland
BA6782 is een codeshared vlucht met OH5416 uitgevoerd door Jetstream International Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Lexington (Blue Grass Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lexington naar Philadelphia is hemelsbreed 834 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA6782 vliegen er nog meer vluchten van Lexington naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I656, AA5435, AA5520, AA5706, AA5766, AA5811, AA5821 en AA5913.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 248 kilogram per persoon. Dit is 2.76 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA6782
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 12:46 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 38. | ||||
22-02-2025 | 13:29 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 38. | ||||
21-02-2025 | 12:46 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 38. | ||||
20-02-2025 | 14:34 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 28. | ||||
19-02-2025 | 12:56 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 38. | ||||
18-02-2025 | 12:59 | 14:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
17-02-2025 | 13:36 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 16. | ||||
16-02-2025 | 12:59 | 14:41 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-02-2025 | 12:59 | 14:41 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
14-02-2025 | 14:05 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 38. | ||||
13-02-2025 | 13:25 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
12-02-2025 | 12:30 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
11-02-2025 | 11:56 | 13:37 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
10-02-2025 | 11:56 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
09-02-2025 | 11:45 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
07-02-2025 | 12:00 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13. | ||||
06-02-2025 | 13:04 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
05-02-2025 | 11:44 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
04-02-2025 | 12:18 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 33. | ||||
03-02-2025 | 12:42 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29. | ||||
02-02-2025 | 11:46 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
31-01-2025 | 11:56 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
30-01-2025 | 11:55 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29. | ||||
29-01-2025 | 11:46 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B4 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 36. | ||||
28-01-2025 | 11:42 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B1 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
27-01-2025 | 11:43 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B1 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29. | ||||
26-01-2025 | 11:46 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
24-01-2025 | 11:48 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B1 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 2. | ||||
23-01-2025 | 11:59 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B1 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 39. | ||||
22-01-2025 | 11:43 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate B1 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. |