Vlucht RJ7333

Vlucht RJ7333 uitgevoerd door Royal Jordanian is geland

Vertrokken van Los Angeles
Verenigde Staten - Los Angeles International Airport

Vertrokken: 07:58 08:03

Geland op New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport

Aankomst: 16:33 16:29


RJ7333 is een codeshared vlucht met AA307 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Los Angeles (Los Angeles International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 5 uur en 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Los Angeles naar New York is hemelsbreed 3974 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Royal Jordanian. De terminal waar vlucht RJ7333 van vertrekt is 4. De gate is 42B. Naast vlucht RJ7333 vliegen er nog meer vluchten van Los Angeles naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I237, 1I639, AA10, AA118, AA168, AA184, AA1848 en AA2.

Voorgaande vluchten van vlucht RJ7333

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202407:5816:33geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 42B op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 43.
19-11-202408:0015:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 43 op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 33.
16-11-202407:5816:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 46C op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 33.
14-11-202407:5916:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 53A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 39.
12-11-202407:5715:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 53A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 32.
09-11-202407:5716:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 48A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 43.
07-11-202408:0016:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 41 op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 33.
05-11-202407:5316:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 41 op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 32.
23-11-202307:5315:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate 47B op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 41.
Vlucht RJ7333 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 4 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 9 vluchten is 4 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op dinsdag, donderdag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van RJ7333 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top