Vlucht UA292

Vlucht UA292 uitgevoerd door United Airlines is geland

Vertrokken van Las Vegas
Verenigde Staten - McCarran International Airport

Vertrokken: 17:03 16:00

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 19:04 17:38


De geschatte vluchtduur van Las Vegas (McCarran International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Las Vegas naar Chicago is hemelsbreed 2431 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA292 van vertrekt is 1. De gate is C30. Naast vlucht UA292 vliegen er nog meer vluchten van Las Vegas naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I501, AA1033, AA1047, AA1102, AA1222, AA1351, AA1352 en AA1449.

Voorgaande vluchten van vlucht UA292

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202408:4314:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D56 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4.
20-11-202408:3814:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D56 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4.
19-11-202408:4314:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D53 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4.
18-11-202408:5514:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D58 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
17-11-202407:4913:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D52 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12.
16-11-202407:5513:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D58 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7.
15-11-202408:4614:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D52 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7.
14-11-202408:4614:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D51 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11.
13-11-202408:4214:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D56 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9.
12-11-202408:3914:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D58 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9.
11-11-202408:5314:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D55 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2.
10-11-202407:5713:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D53 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3.
09-11-202407:5513:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D55 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1.
08-11-202408:4514:41geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D54 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7.
07-11-202408:5314:48geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D51 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
06-11-202408:4714:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D56 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3.
04-11-202408:4414:42geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D54 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2.
03-11-202407:5813:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D53 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3.
02-11-202407:5313:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D52 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23.
01-11-202408:4614:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D52 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11.
31-10-202408:4414:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D53 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19.
30-10-202408:4514:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D54 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10.
29-10-202408:4814:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D53 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15.
28-10-202408:4514:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D55 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2.
27-10-202407:5413:41geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D58 op Las Vegas is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12.
Vlucht UA292 had op 07-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 13 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 25 vluchten is 8 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van UA292 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top