Vlucht BA4720

Vlucht BA4720 uitgevoerd door British Airways is gepland
Vlucht BA4720 heeft 51 minuten vertraging.
BA4720 is een codeshared vlucht met AA1400 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kingston (Norman Manley International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kingston naar Miami is hemelsbreed 945 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA4720 vliegen er nog meer vluchten van Kingston naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht AA1400, AA1574, AA1609, AA1628, AA1742, AA1811, AA1905 en AA2178.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 281 kilogram per persoon. Dit is 3.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA4720
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-02-2025 | 14:49 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 1 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
17-02-2025 | 15:13 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
16-02-2025 | 15:40 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
15-02-2025 | 15:19 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D32. | ||||
14-02-2025 | 14:51 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
13-02-2025 | 15:01 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
12-02-2025 | 15:15 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
11-02-2025 | 15:14 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
10-02-2025 | 15:11 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
09-02-2025 | 15:13 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
08-02-2025 | 15:47 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
07-02-2025 | 15:11 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D36. | ||||
06-02-2025 | 15:53 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D25. | ||||
05-02-2025 | 15:13 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D43. | ||||
04-02-2025 | 15:16 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
03-02-2025 | 15:13 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
02-02-2025 | 15:09 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
01-02-2025 | 15:18 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D19. | ||||
31-01-2025 | 15:15 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 4 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
30-01-2025 | 15:13 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
29-01-2025 | 15:16 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D7. | ||||
28-01-2025 | 15:15 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
27-01-2025 | 15:16 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
26-01-2025 | 15:15 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
25-01-2025 | 15:15 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
24-01-2025 | 15:51 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D25. | ||||
23-01-2025 | 15:31 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
22-01-2025 | 15:15 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 3 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E20. | ||||
21-01-2025 | 15:15 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 4 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
20-01-2025 | 15:35 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Kingston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. |