Vlucht KY3216
Vlucht KY3216 uitgevoerd door Kunming Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Quanzhou (Quanzhou Jinjiang International Airport) naar Kunming (Kunming Changshui International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Quanzhou naar Kunming is hemelsbreed 1578 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Kunming Airlines. Naast vlucht KY3216 vliegen er nog meer vluchten van Quanzhou naar Kunming. Dit zijn onder andere vlucht 3U2189, 3U2325, 3U2329, 3U2333, 3U2353, 3U4063, BK3148 en CA3463.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 470 kilogram per persoon. Dit is 5.22 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KY3216
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 12:28 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
23-11-2024 | 12:11 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-11-2024 | 12:11 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-11-2024 | 12:05 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 12:17 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 12:25 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 12:04 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 12:14 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 12:31 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 12:56 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 12:37 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 12:22 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 11:59 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 12:04 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 12:26 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 12:02 | 14:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 12:20 | 15:30 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
07-11-2024 | 12:20 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 12:20 | 15:30 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
05-11-2024 | 12:20 | 15:30 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-11-2024 | 11:24 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 11:21 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 11:29 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 11:27 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-10-2024 | 11:40 | 15:00 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
30-10-2024 | 11:24 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 11:40 | 15:00 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
28-10-2024 | 11:40 | 15:00 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
27-10-2024 | 11:27 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 11:30 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. |