Vlucht B6603
Vlucht B6603 uitgevoerd door Jetblue Airways is onderweg
Vertrokken van New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport
Vertrokken: 17:53 17:55
De vlucht heeft inmiddels 19% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 5 uur en 7 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht B6603 heeft 3 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 5 uur en 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Vancouver is hemelsbreed 3930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B6603 van vertrekt is 5. De gate is 18. Naast vlucht B6603 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht B61975, KE8250, KE9250, KE9252, PR127, PR5127, QR3880 en QR3905.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1170 kilogram per persoon. Dit is 13 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht B6603
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 18:04 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
22-11-2024 | 17:50 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
21-11-2024 | 17:56 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
20-11-2024 | 17:39 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
19-11-2024 | 17:49 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
18-11-2024 | 18:02 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 23 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
17-11-2024 | 17:51 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
16-11-2024 | 17:57 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
15-11-2024 | 17:41 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 20 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 17:50 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
13-11-2024 | 17:43 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
12-11-2024 | 17:42 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
11-11-2024 | 17:49 | 21:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 23 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
10-11-2024 | 18:31 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
09-11-2024 | 17:50 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 29 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
08-11-2024 | 17:47 | 21:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
07-11-2024 | 17:54 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
06-11-2024 | 17:46 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
05-11-2024 | 17:48 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
04-11-2024 | 17:49 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
03-11-2024 | 17:44 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E92. | ||||
02-11-2024 | 17:47 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
01-11-2024 | 18:02 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
31-10-2024 | 17:44 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 23 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 17:41 | 20:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
29-10-2024 | 17:42 | 20:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
28-10-2024 | 17:42 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
27-10-2024 | 17:56 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 23 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 18:37 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
25-10-2024 | 18:07 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. |