Vlucht QR4073

Vlucht QR4073 uitgevoerd door Qatar Airways is geland

Vertrokken van New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport

Vertrokken: 08:25 08:10

Geland op Tampa
Verenigde Staten - Tampa International Airport

Aankomst: 11:36 11:21


QR4073 is een codeshared vlucht met B6325 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Tampa (Tampa International Airport) is 2 uur en 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Tampa is hemelsbreed 1619 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR4073 van vertrekt is 5. De gate is 4. Naast vlucht QR4073 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Tampa. Dit zijn onder andere vlucht 8C9702, AA9138, AA9159, AA9160, AA9201, AA9296, AA9297 en AA9343.

Voorgaande vluchten van vlucht QR4073

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202408:2511:36geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate 4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
20-11-202408:1311:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
18-11-202408:0510:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 23 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
16-11-202408:0911:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
14-11-202408:1011:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A11.
13-11-202408:0710:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
11-11-202408:0510:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
09-11-202408:0611:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
07-11-202408:0811:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
06-11-202408:0911:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
04-11-202408:1311:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
02-11-202408:1011:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
31-10-202408:1011:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
30-10-202408:0111:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
28-10-202408:1711:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate A10.
Vlucht QR4073 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 15 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 15 vluchten is 15 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, woensdag, donderdag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR4073 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top