Vlucht LY8656

Vlucht LY8656 uitgevoerd door EL AL is geland

Vertrokken van Jacksonville
Verenigde Staten - Jacksonville International Airport

Vertrokken: 10:41 10:25

Geland op New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport

Aankomst: 12:48 12:40


LY8656 is een codeshared vlucht met B6678 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Jacksonville (Jacksonville International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 2 uur en 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Jacksonville naar New York is hemelsbreed 1334 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door EL AL Israel Airlines. Naast vlucht LY8656 vliegen er nog meer vluchten van Jacksonville naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I551, 9E4653, 9E4660, 9E4695, 9E4706, 9E4732, 9E4810 en 9E4814.

Voorgaande vluchten van vlucht LY8656

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202410:4112:48geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5.
20-11-202410:1212:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8.
19-11-202410:0612:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
18-11-202410:1012:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22.
17-11-202410:1012:41geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
14-11-202411:0513:12geland
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3.
13-11-202410:2012:35geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9.
12-11-202410:1112:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10.
11-11-202410:1312:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
10-11-202410:0712:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
07-11-202410:1612:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4.
06-11-202410:1312:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
05-11-202410:1012:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14.
04-11-202410:1912:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
03-11-202410:0912:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10.
31-10-202410:0412:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
30-10-202410:1312:47geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2.
29-10-202410:1412:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4.
28-10-202410:0912:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5.
27-10-202410:1512:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3.
22-10-202410:1112:31geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5.
21-10-202410:1112:36geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2.
20-10-202410:1912:33geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10.
15-10-202410:1012:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
14-10-202411:2513:37geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3.
13-10-202410:4112:44geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
10-10-202410:1812:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4.
09-10-202410:1212:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
08-10-202410:3712:49geland
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1.
07-10-202410:2712:37geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4.
Vlucht LY8656 had op 14-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 7 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 16 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van LY8656 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top