Vlucht LH7730
Vlucht LH7730 uitgevoerd door Lufthansa is geland
Vertrokken van Jacksonville
Verenigde Staten - Jacksonville International Airport
Vertrokken: 11:02 11:09
LH7730 is een codeshared vlucht met UA2328 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Jacksonville (Jacksonville International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Jacksonville naar Newark is hemelsbreed 1321 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Naast vlucht LH7730 vliegen er nog meer vluchten van Jacksonville naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht 5Y8056, AC4308, AC4662, AC4732, AC4734, AC4736, CW3110 en LH7524.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 393 kilogram per persoon. Dit is 4.37 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7730
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:02 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
20-11-2024 | 11:00 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
19-11-2024 | 10:54 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 105. | ||||
18-11-2024 | 11:11 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
17-11-2024 | 11:08 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
16-11-2024 | 12:33 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 99. | ||||
15-11-2024 | 11:28 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 24. | ||||
14-11-2024 | 11:12 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 23. | ||||
13-11-2024 | 10:59 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 95. | ||||
12-11-2024 | 11:03 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 26. | ||||
11-11-2024 | 10:59 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 85. | ||||
10-11-2024 | 11:04 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. | ||||
09-11-2024 | 12:05 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 97. | ||||
08-11-2024 | 11:02 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 83. | ||||
07-11-2024 | 11:02 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 94. | ||||
06-11-2024 | 11:04 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 21. | ||||
05-11-2024 | 10:57 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 27. | ||||
04-11-2024 | 11:06 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 113. | ||||
03-11-2024 | 11:10 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
02-11-2024 | 12:07 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 96. | ||||
30-03-2024 | 11:26 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 115. | ||||
09-03-2024 | 11:30 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 86. | ||||
08-03-2024 | 11:35 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
07-03-2024 | 11:07 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 23. | ||||
06-03-2024 | 11:33 | 13:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
05-03-2024 | 11:32 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
04-03-2024 | 11:27 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
03-03-2024 | 11:48 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A6 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 27. | ||||
02-03-2024 | 12:01 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 88. | ||||
01-03-2024 | 11:37 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Jacksonville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. |