Vlucht PK5007
Vlucht PK5007 uitgevoerd door Pakistan International Airlines is onderweg
Aankomst op Washington, DC
Verenigde Staten - Washington Dulles International Airport
Aankomst: 19:30
De vlucht heeft inmiddels 76% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 45 minuten arriveert op de luchthaven in Washington, DC. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht PK5007 heeft 9 minuten vertraging.
PK5007 is een codeshared vlucht met TK7 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Istanbul (Istanbul Airport) naar Washington, DC (Washington Dulles International Airport) is 10 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Istanbul naar Washington, DC is hemelsbreed 8387 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Pakistan International Airlines. Naast vlucht PK5007 vliegen er nog meer vluchten van Istanbul naar Washington, DC. Dit zijn onder andere vlucht 6E4220, 6E4264, OM1131, OM1133, PK5187, SQ6207, TG9142 en TK187.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2496 kilogram per persoon. Dit is 27.74 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht PK5007
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:13 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate D8 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 16:04 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 16:08 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 16:02 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D12 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 18:53 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur vertraging. Gate D11 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 16:36 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D8 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 17:36 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. Gate D11 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 17:08 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate D11 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 17:33 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. Gate D9 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 16:30 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B7 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 17:35 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. Gate D13 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 16:19 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A3 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 16:56 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D10 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 16:16 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B7 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 16:10 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1K op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 16:19 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D9 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 17:25 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. Gate D12 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 16:46 | 20:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate D13 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 16:04 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F1 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 16:11 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D10 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 16:07 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 16:08 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D12 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 17:51 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 23 minuten vertraging. Gate D10 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 17:25 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. Gate D12 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 16:45 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. Gate B1 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 16:18 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate D8 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 16:08 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate F1 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 15:55 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1J op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 18:46 | 22:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 57 minuten vertraging. Gate D11 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 15:48 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B7 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. |