Vlucht YX3467
Vlucht YX3467 uitgevoerd door Republic Airline is gepland
De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar Chicago is hemelsbreed 286 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Republic Airline. Naast vlucht YX3467 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I217, AA1002, AA1029, AA1070, AA1109, AA1166, AA1408 en AA1472.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 85 kilogram per persoon. Dit is 0.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht YX3467
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 17:35 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
03-02-2025 | 17:38 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
02-02-2025 | 17:40 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
01-02-2025 | 17:51 | 18:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
31-01-2025 | 17:48 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A24 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
30-01-2025 | 17:46 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
29-01-2025 | 17:50 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
28-01-2025 | 17:52 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
27-01-2025 | 17:51 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
26-01-2025 | 17:44 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
25-01-2025 | 17:52 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
24-01-2025 | 17:59 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
23-01-2025 | 17:53 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
22-01-2025 | 17:45 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
21-01-2025 | 17:51 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
20-01-2025 | 17:55 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
19-01-2025 | 17:49 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
18-01-2025 | 18:10 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
17-01-2025 | 17:48 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
16-01-2025 | 17:46 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
15-01-2025 | 17:52 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
14-01-2025 | 17:48 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
13-01-2025 | 17:44 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
12-01-2025 | 17:48 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
11-01-2025 | 17:50 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
10-01-2025 | 20:04 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
09-01-2025 | 17:52 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
08-01-2025 | 17:49 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
07-01-2025 | 17:52 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
06-01-2025 | 19:42 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. |