Vlucht AC5586

Vlucht AC5586 uitgevoerd door Air Canada is geland

Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport

Vertrokken: 19:01 16:54

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 19:51 17:10


AC5586 is een codeshared vlucht met YX3624 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar Chicago is hemelsbreed 286 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC5586 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I217, AA1002, AA1029, AA1070, AA1109, AA1166, AA1408 en AA1560.

Voorgaande vluchten van vlucht AC5586

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202419:0119:51geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1.
20-11-202416:4917:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3.
19-11-202417:0517:16geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10.
18-11-202417:0617:17geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8.
17-11-202416:5117:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1.
16-11-202416:5217:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4.
15-11-202416:5217:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8.
14-11-202416:5817:02geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4.
13-11-202416:5017:11geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4.
12-11-202416:4817:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1.
11-11-202416:5017:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4.
10-11-202416:4716:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3.
09-11-202416:4717:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6.
08-11-202416:4916:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7.
07-11-202416:5317:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7.
06-11-202416:4717:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
05-11-202416:5117:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
04-11-202416:4916:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1.
03-11-202416:4617:15geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8.
02-11-202416:4717:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1.
01-11-202416:4917:16geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8.
31-10-202416:4416:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6.
30-10-202416:4716:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4.
29-10-202416:5116:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8.
28-10-202416:5417:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6.
27-10-202416:4717:23geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6.
26-10-202416:4217:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
25-10-202419:4520:33geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4.
24-10-202419:4120:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4.
23-10-202419:4120:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18.
Vlucht AC5586 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 7 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 20 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AC5586 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top