Vlucht KL5950
Vlucht KL5950 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is geland
Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport
Vertrokken: 12:45 12:50
Vlucht KL5950 heeft 29 minuten vertraging.
KL5950 is een codeshared vlucht met 9E4850 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar New York is hemelsbreed 1067 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. Naast vlucht KL5950 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4649, 9E4694, 9E4801, 9E4829, 9E4836, 9E4850, 9E4853 en 9E4875.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 318 kilogram per persoon. Dit is 3.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL5950
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:45 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
20-11-2024 | 12:45 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
19-11-2024 | 12:40 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
18-11-2024 | 12:45 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 12:41 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
16-11-2024 | 12:41 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
15-11-2024 | 12:44 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
14-11-2024 | 12:46 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
13-11-2024 | 12:46 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
12-11-2024 | 12:40 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
11-11-2024 | 12:41 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
10-11-2024 | 17:25 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
09-11-2024 | 17:41 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
08-11-2024 | 17:35 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
07-11-2024 | 17:29 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
06-11-2024 | 17:24 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
05-11-2024 | 17:22 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
04-11-2024 | 17:42 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
03-11-2024 | 17:24 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
02-11-2024 | 17:29 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
01-11-2024 | 17:43 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
31-10-2024 | 17:21 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
30-10-2024 | 17:23 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
29-10-2024 | 17:29 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
28-10-2024 | 17:19 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
27-10-2024 | 17:28 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A12 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. |