Vlucht GF6405
Vlucht GF6405 uitgevoerd door Gulf Air is geland
Vertrokken van Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport
Vertrokken: 11:26 11:30
GF6405 is een codeshared vlucht met MQ3581 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Chicago is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Gulf Air. De terminal waar vlucht GF6405 van vertrekt is A. De gate is 29. Naast vlucht GF6405 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1103, AA1165, AA1168, AA1224, AA1315, AA1317, AA1374 en AA158.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GF6405
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 11:26 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
23-11-2024 | 14:11 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
22-11-2024 | 11:53 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
21-11-2024 | 11:40 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
20-11-2024 | 14:12 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
19-11-2024 | 14:03 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
18-11-2024 | 11:30 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
17-11-2024 | 11:24 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
16-11-2024 | 14:09 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
15-11-2024 | 11:24 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
14-11-2024 | 11:27 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
13-11-2024 | 14:04 | 16:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
12-11-2024 | 14:08 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
11-11-2024 | 12:09 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
10-11-2024 | 11:31 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
09-11-2024 | 14:09 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
08-11-2024 | 14:10 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
07-11-2024 | 11:41 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
06-11-2024 | 14:05 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
25-10-2024 | 16:54 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
24-10-2024 | 16:52 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
21-10-2024 | 17:27 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
20-10-2024 | 16:57 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
18-10-2024 | 17:16 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
17-10-2024 | 17:40 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
14-10-2024 | 16:56 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-10-2024 | 16:55 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
11-10-2024 | 17:18 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
10-10-2024 | 16:56 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
07-10-2024 | 16:54 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. |