Vlucht F93136
De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Chicago is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. Naast vlucht F93136 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1103, AA1165, AA1168, AA1224, AA1315, AA1317, AA1374 en AA158.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F93136
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-02-2025 | 23:27 | 01:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
02-02-2025 | 17:21 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
01-02-2025 | 14:02 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-01-2025 | 22:59 | 01:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-01-2025 | 17:17 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-01-2025 | 21:57 | 00:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
20-01-2025 | 21:54 | 00:39 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
19-01-2025 | 17:20 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
17-01-2025 | 22:05 | 00:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-01-2025 | 22:21 | 00:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
12-01-2025 | 17:11 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 1 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
11-01-2025 | 00:20 | 02:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
05-01-2025 | 23:02 | 01:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. | ||||
04-01-2025 | 21:10 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
02-01-2025 | 21:55 | 00:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. | ||||
31-12-2024 | 22:18 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
31-12-2024 | 22:18 | 00:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
29-12-2024 | 21:46 | 00:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
28-12-2024 | 21:15 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
26-12-2024 | 22:47 | 01:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
24-12-2024 | 22:48 | 01:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
22-12-2024 | 22:10 | 00:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
21-12-2024 | 21:07 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
19-12-2024 | 21:52 | 00:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. De aankomst op was op gate M24. | ||||
15-12-2024 | 23:23 | 01:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
13-12-2024 | 21:58 | 00:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
09-12-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
09-12-2024 | 21:24 | 00:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
09-12-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
09-12-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. |