Vlucht BA5695
Vlucht BA5695 uitgevoerd door British Airways is geland
Vertrokken van Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport
Vertrokken: 11:40 11:30
Vlucht BA5695 heeft 36 minuten vertraging.
BA5695 is een codeshared vlucht met MQ3581 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Chicago is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA5695 van vertrekt is A. De gate is 30. Naast vlucht BA5695 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1103, AA1165, AA1168, AA1224, AA1315, AA1317, AA1374 en AA158.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5695
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:40 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
18-11-2024 | 11:30 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
17-11-2024 | 11:24 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
15-11-2024 | 11:24 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
14-11-2024 | 11:27 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
11-11-2024 | 12:09 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
10-11-2024 | 11:31 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
07-11-2024 | 11:41 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
09-01-2024 | 13:01 | 15:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. |