Vlucht UA1964
Vlucht UA1964 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vertrokken van Washington, DC
Verenigde Staten - Washington Dulles International Airport
Vertrokken: 08:30 08:35
De geschatte vluchtduur van Washington, DC (Washington Dulles International Airport) naar Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) is 4 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Washington, DC naar Seattle is hemelsbreed 3701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. Naast vlucht UA1964 vliegen er nog meer vluchten van Washington, DC naar Seattle. Dit zijn onder andere vlucht AS1021, AS1078, AS1110, AS1376, AS343, AS351, AS396 en AS403.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1102 kilogram per persoon. Dit is 12.24 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1964
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 08:30 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D16 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
20-11-2024 | 08:28 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C27 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
19-11-2024 | 08:31 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C17 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
18-11-2024 | 08:30 | 11:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
17-11-2024 | 08:29 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D26 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. | ||||
16-11-2024 | 08:25 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D16 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
15-11-2024 | 08:32 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C26 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
14-11-2024 | 08:26 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C25 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
13-11-2024 | 08:27 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D11 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. | ||||
12-11-2024 | 08:30 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D24 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. | ||||
11-11-2024 | 08:31 | 11:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C9 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
10-11-2024 | 08:29 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D11 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
09-11-2024 | 08:30 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C17 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
08-11-2024 | 08:27 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C11 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
07-11-2024 | 08:37 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C28 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
06-11-2024 | 08:26 | 10:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D6 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. | ||||
05-11-2024 | 08:28 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D11 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
04-11-2024 | 08:26 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. | ||||
03-11-2024 | 08:30 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D8 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
02-11-2024 | 08:33 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C25 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
01-11-2024 | 08:27 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D15 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
31-10-2024 | 08:26 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A12. | ||||
30-10-2024 | 08:26 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C17 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. | ||||
29-10-2024 | 08:28 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D24 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A14. | ||||
28-10-2024 | 08:31 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C17 op Washington, DC is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 08:24 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate A13. |