Vlucht QR2558

Vlucht QR2558 uitgevoerd door Qatar Airways is geland

Vertrokken van Huntsville
Verenigde Staten - Huntsville International Airport-Carl T Jones Field

Vertrokken: 12:29 10:30

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 15:01 12:40


QR2558 is een codeshared vlucht met ZW6108 uitgevoerd door Air Wisconsin. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Huntsville (Huntsville International Airport-Carl T Jones Field) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Huntsville naar Chicago is hemelsbreed 821 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR2558 vliegen er nog meer vluchten van Huntsville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3400, AA3501, AA3541, AA3594, AA3736, AA4168, AA5843 en AA5923.

Voorgaande vluchten van vlucht QR2558

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202412:2915:01geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1A op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1A.
20-11-202411:4113:41geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1A op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19A.
19-11-202411:0412:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 7 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G9.
18-11-202410:4512:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1A op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14.
17-11-202410:2212:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1B op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5.
16-11-202411:0412:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1B op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G13.
15-11-202410:2212:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1A op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G18.
14-11-202410:2312:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A.
13-11-202411:1213:40geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14.
12-11-202411:1113:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1A op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1B.
11-11-202412:1314:19geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1A op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5.
10-11-202410:1912:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14.
09-11-202411:0612:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1B op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G9.
08-11-202411:0613:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1B op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A.
07-11-202410:3012:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1B.
06-11-202411:1013:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 7 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1A.
05-11-202415:5217:50geland
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1B op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1A.
04-11-202407:3909:53geland
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A.
03-11-202409:3311:17geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A.
02-11-202406:5408:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2.
01-11-202407:0509:11geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 7 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2.
31-10-202408:5810:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 9 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24.
30-10-202406:5908:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11.
29-10-202406:5909:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 9 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A.
28-10-202406:5608:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 9 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10.
27-10-202407:0909:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17.
26-10-202407:4409:37geland
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 7 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A.
25-10-202407:2109:22geland
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5.
24-10-202407:1309:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 5 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4.
23-10-202408:1310:05geland
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 9 op Huntsville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A.
Vlucht QR2558 had op 05-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 4 uur en 36 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 1 uur en 15 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR2558 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top