Vlucht KL5959
Vlucht KL5959 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
KL5959 is een codeshared vlucht met DL650 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Honolulu (Daniel K. Inouye International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 10 uur en 31 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Honolulu naar New York is hemelsbreed 8006 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL5959 van vertrekt is 2. De gate is D1. Naast vlucht KL5959 vliegen er nog meer vluchten van Honolulu naar New York. Dit zijn onder andere vlucht AS8050, B65850, DL190, DL2836, DL305, DL312, DL640 en DL650.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2383 kilogram per persoon. Dit is 26.47 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht KL5959
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 18:18 | 08:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate E10 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B31. | ||||
17-11-2024 | 18:18 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate G1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B30. | ||||
16-11-2024 | 18:20 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate G1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B22. | ||||
15-11-2024 | 18:12 | 08:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate E10 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B34. | ||||
14-11-2024 | 18:22 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate E10 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B37. | ||||
11-11-2024 | 18:35 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate E10 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B41. | ||||
10-11-2024 | 18:16 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate G1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B35. | ||||
09-11-2024 | 18:20 | 08:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate E10 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B37. | ||||
08-11-2024 | 18:10 | 08:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate F2 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B28. | ||||
07-11-2024 | 18:11 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate F1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B38. | ||||
04-11-2024 | 18:05 | 08:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate E8 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B34. | ||||
03-11-2024 | 18:16 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate G2 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B27. | ||||
02-11-2024 | 18:01 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate F2 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B27. | ||||
01-11-2024 | 17:04 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate G1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B31. | ||||
31-10-2024 | 17:17 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate F1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B28. | ||||
28-10-2024 | 17:28 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate G1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B34. | ||||
27-10-2024 | 17:11 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate F1 op Honolulu is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B27. |