Vlucht NH7006
Vlucht NH7006 uitgevoerd door All Nippon Airways is geland
NH7006 is een codeshared vlucht met UA882 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 12 uur en 3 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar Chicago is hemelsbreed 10123 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7006 van vertrekt is 3. De gate is 111. Naast vlucht NH7006 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA8405, JL10, MH9110, NH112, NH9650, SQ5912, TG6174 en UA3018.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 3013 kilogram per persoon. Dit is 33.48 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7006
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 18:21 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
23-11-2024 | 18:36 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
22-11-2024 | 18:25 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
21-11-2024 | 18:19 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 137 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
20-11-2024 | 18:14 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
19-11-2024 | 18:09 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
18-11-2024 | 18:17 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
17-11-2024 | 18:09 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
16-11-2024 | 18:39 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
15-11-2024 | 18:12 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
14-11-2024 | 18:08 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
13-11-2024 | 18:21 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
12-11-2024 | 18:44 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
11-11-2024 | 18:41 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
10-11-2024 | 18:11 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
09-11-2024 | 18:15 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
08-11-2024 | 18:15 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 114 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
07-11-2024 | 18:22 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
06-11-2024 | 18:12 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
05-11-2024 | 18:14 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
04-11-2024 | 18:12 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
03-11-2024 | 18:23 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
02-11-2024 | 18:17 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
01-11-2024 | 18:16 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
31-10-2024 | 18:56 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
30-10-2024 | 18:15 | 15:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
29-10-2024 | 18:13 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
28-10-2024 | 18:35 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 138 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
27-10-2024 | 18:20 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
26-10-2024 | 17:10 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 145 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. |