Vlucht VN3030
Vlucht VN3030 uitgevoerd door Vietnam Airlines is geland
VN3030 is een codeshared vlucht met DL276 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) is 12 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar Detroit is hemelsbreed 10320 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Vietnam Airlines. De terminal waar vlucht VN3030 van vertrekt is 3. De gate is 146. Naast vlucht VN3030 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar Detroit. Dit zijn vlucht DL276, DL9895, DL9900, DL9901 en DL9927.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 3071 kilogram per persoon. Dit is 34.13 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht VN3030
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 16:21 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A30. | ||||
22-11-2024 | 16:22 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A38. | ||||
21-11-2024 | 16:36 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A46. | ||||
20-11-2024 | 16:17 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A56. | ||||
19-11-2024 | 16:22 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A40. | ||||
18-11-2024 | 16:19 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A30. | ||||
17-11-2024 | 16:19 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A56. | ||||
16-11-2024 | 16:23 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A30. | ||||
15-11-2024 | 16:18 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A46. | ||||
14-11-2024 | 16:28 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 105 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A60. | ||||
13-11-2024 | 16:22 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A56. | ||||
12-11-2024 | 16:11 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A56. | ||||
11-11-2024 | 16:23 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
10-11-2024 | 16:22 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 144 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A30. | ||||
09-11-2024 | 16:24 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A30. | ||||
08-11-2024 | 16:15 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 145 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
07-11-2024 | 16:11 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 144 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
06-11-2024 | 16:15 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 144 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
05-11-2024 | 16:24 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A30. | ||||
04-11-2024 | 16:23 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
03-11-2024 | 16:20 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A36. | ||||
02-11-2024 | 16:25 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A38. | ||||
01-11-2024 | 16:26 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A36. | ||||
31-10-2024 | 16:25 | 15:30 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
30-10-2024 | 16:14 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
29-10-2024 | 16:20 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 144 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
28-10-2024 | 16:20 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A56. | ||||
27-10-2024 | 16:18 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 146 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
26-10-2024 | 15:20 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 141 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A34. | ||||
25-10-2024 | 15:22 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 141 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A36. |