Vlucht BR2771
Vlucht BR2771 uitgevoerd door EVA Airways is geland
BR2771 is een codeshared vlucht met CA149 uitgevoerd door Air China. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Hangzhou (Hangzhou Xiaoshan International Airport) naar Taipei (Taiwan Taoyuan International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Hangzhou naar Taipei is hemelsbreed 579 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door EVA Airways. Op Taiwan Taoyuan International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht BR2771. Naast vlucht BR2771 vliegen er nog meer vluchten van Hangzhou naar Taipei. Dit zijn vlucht BR757, CA149, CA5527 en MF8689.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 172 kilogram per persoon. Dit is 1.91 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BR2771
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:30 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D1. | ||||
20-11-2024 | 09:26 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
19-11-2024 | 09:14 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D1. | ||||
18-11-2024 | 09:21 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
17-11-2024 | 09:30 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D9. | ||||
16-11-2024 | 09:28 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
15-11-2024 | 09:16 | 11:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D7. | ||||
14-11-2024 | 09:19 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D1. | ||||
13-11-2024 | 09:21 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
12-11-2024 | 09:22 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D2. | ||||
11-11-2024 | 09:17 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D5. | ||||
10-11-2024 | 09:27 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D4. | ||||
09-11-2024 | 09:24 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D7. | ||||
08-11-2024 | 09:11 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D4. | ||||
07-11-2024 | 09:20 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D7. | ||||
06-11-2024 | 09:20 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D8. | ||||
05-11-2024 | 09:11 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D4. | ||||
04-11-2024 | 09:16 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
03-11-2024 | 09:21 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C6. | ||||
02-11-2024 | 09:19 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D5. | ||||
01-11-2024 | 10:08 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
31-10-2024 | 09:30 | 11:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
30-10-2024 | 09:33 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D8. | ||||
29-10-2024 | 09:16 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D4. | ||||
28-10-2024 | 09:29 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D10. | ||||
27-10-2024 | 09:26 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D7. | ||||
26-10-2024 | 10:05 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D10. | ||||
25-10-2024 | 09:28 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D3. | ||||
24-10-2024 | 09:10 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C1. | ||||
23-10-2024 | 10:34 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate D10. |