Vlucht UA844
Vlucht UA844 uitgevoerd door United Airlines is gepland
Vlucht UA844 heeft 30 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van São Paulo (Sao Paulo-Guarulhos International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 10 uur en 1 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van São Paulo naar Chicago is hemelsbreed 8427 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA844 van vertrekt is 3. De gate is 313. Naast vlucht UA844 vliegen er nog meer vluchten van São Paulo naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AD7000, NH7257, UA3023, UA3025, UA3029, UA3030, UA3033 en UA3042.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2508 kilogram per persoon. Dit is 27.87 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UA844
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 21:40 | 05:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. De aankomst op was op gate M14. | ||||
21-11-2024 | 21:37 | 04:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 309 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
20-11-2024 | 21:38 | 04:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
19-11-2024 | 21:46 | 04:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 316 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
18-11-2024 | 22:12 | 05:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
17-11-2024 | 21:36 | 05:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
16-11-2024 | 21:39 | 05:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 301 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
15-11-2024 | 21:46 | 05:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 325 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
14-11-2024 | 22:24 | 06:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. De aankomst op was op gate M19. | ||||
13-11-2024 | 22:11 | 05:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 331 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
12-11-2024 | 21:55 | 05:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 325 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
11-11-2024 | 21:46 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 327 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
10-11-2024 | 21:39 | 05:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
09-11-2024 | 21:40 | 05:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 301 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
08-11-2024 | 22:23 | 05:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
07-11-2024 | 21:39 | 05:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 321 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
06-11-2024 | 22:05 | 05:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 301 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
05-11-2024 | 21:35 | 04:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 301 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
04-11-2024 | 22:21 | 06:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
03-11-2024 | 21:45 | 05:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
02-11-2024 | 21:44 | 05:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 301 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
01-11-2024 | 23:10 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
31-10-2024 | 22:15 | 06:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 309 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
30-10-2024 | 22:10 | 06:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 303 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
29-10-2024 | 22:12 | 06:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 301 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
28-10-2024 | 22:38 | 06:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 316 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M17. | ||||
27-10-2024 | 22:33 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 313 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
26-10-2024 | 22:17 | 06:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
25-10-2024 | 22:19 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 303 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
24-10-2024 | 22:19 | 06:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 307 op São Paulo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. |