Vlucht LH7827
Vlucht LH7827 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH7827 is een codeshared vlucht met YX3441 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Grand Rapids (Gerald R. Ford International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Grand Rapids naar Chicago is hemelsbreed 220 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Naast vlucht LH7827 vliegen er nog meer vluchten van Grand Rapids naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I439, AA1181, AA1574, AA2311, AA2410, AA2632, AA2896 en AA3090.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 65 kilogram per persoon. Dit is 0.73 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7827
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-02-2025 | 18:20 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
02-02-2025 | 18:15 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
01-02-2025 | 18:15 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
31-01-2025 | 18:20 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
30-01-2025 | 18:15 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
29-01-2025 | 18:19 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
27-01-2025 | 18:20 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
26-01-2025 | 18:18 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
25-01-2025 | 18:20 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
23-01-2025 | 18:22 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
22-01-2025 | 18:22 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
20-01-2025 | 18:21 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
19-01-2025 | 18:21 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
18-01-2025 | 18:19 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
17-01-2025 | 18:20 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
16-01-2025 | 18:26 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
15-01-2025 | 18:23 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
13-01-2025 | 18:18 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
12-01-2025 | 18:19 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
11-01-2025 | 18:24 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
10-01-2025 | 20:04 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
09-01-2025 | 18:49 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
08-01-2025 | 18:22 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
06-01-2025 | 18:46 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
05-01-2025 | 19:56 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
04-01-2025 | 18:50 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
03-01-2025 | 18:45 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B23. | ||||
02-01-2025 | 18:27 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
01-01-2025 | 18:42 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
30-12-2024 | 19:35 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. |