Vlucht CM1195
Vlucht CM1195 uitgevoerd door Copa Airlines is geland
Vertrokken van Green Bay
Verenigde Staten - Austin Straubel International Airport
Vertrokken: 08:26 08:36
Vlucht CM1195 heeft 3 minuten vertraging.
CM1195 is een codeshared vlucht met G74470 uitgevoerd door GoJet Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Green Bay (Austin Straubel International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Green Bay naar Chicago is hemelsbreed 280 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Copa Airlines. Naast vlucht CM1195 vliegen er nog meer vluchten van Green Bay naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I412, 1I822, AA1265, AA1788, AA2043, AA2055, AA2160 en AA331.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 83 kilogram per persoon. Dit is 0.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CM1195
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 08:26 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
22-11-2024 | 09:08 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F23. | ||||
20-11-2024 | 08:22 | 09:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
17-11-2024 | 08:30 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
15-11-2024 | 08:24 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
13-11-2024 | 08:26 | 09:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
10-11-2024 | 08:26 | 10:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
06-11-2024 | 08:23 | 09:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
03-11-2024 | 08:28 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
01-11-2024 | 10:37 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. | ||||
30-10-2024 | 10:35 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
27-10-2024 | 10:41 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
25-10-2024 | 10:35 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
23-10-2024 | 10:42 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
20-10-2024 | 10:46 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
18-10-2024 | 10:38 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F23. | ||||
16-10-2024 | 10:37 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B23. | ||||
13-10-2024 | 10:37 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
11-10-2024 | 13:57 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 56 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
09-10-2024 | 10:41 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
06-10-2024 | 10:49 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19. | ||||
04-10-2024 | 11:56 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F23. | ||||
02-10-2024 | 10:36 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
29-09-2024 | 10:54 | 12:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
27-09-2024 | 10:37 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
25-09-2024 | 10:47 | 11:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
22-09-2024 | 10:49 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
20-09-2024 | 10:41 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
18-09-2024 | 10:46 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
15-09-2024 | 10:47 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. |