Vlucht TG6283

Vlucht TG6283 uitgevoerd door Thai Airways International is geland
Vlucht TG6283 heeft 12 minuten vertraging.
TG6283 is een codeshared vlucht met BR101 uitgevoerd door EVA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Fukuoka (Fukuoka Airport) naar Taipei (Taiwan Taoyuan International Airport) is 2 uur en 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fukuoka naar Taipei is hemelsbreed 1300 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Thai Airways International. De terminal waar vlucht TG6283 van vertrekt is I. De gate is 50. De terminal waar vlucht TG6283 aankomt uit Taipei is 2. De gate is C1. Naast vlucht TG6283 vliegen er nog meer vluchten van Fukuoka naar Taipei. Dit zijn onder andere vlucht BR101, BR105, CI111, CI117, CI129, HA2817, HA2819 en HA2841.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 387 kilogram per persoon. Dit is 4.3 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TG6283
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 20:52 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
23-03-2025 | 20:58 | 22:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
22-03-2025 | 21:10 | 22:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
21-03-2025 | 20:56 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 53 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D3. | ||||
20-03-2025 | 21:17 | 22:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C10. | ||||
19-03-2025 | 21:11 | 22:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B6. | ||||
18-03-2025 | 21:06 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 58 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
17-03-2025 | 20:50 | 22:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
16-03-2025 | 20:50 | 22:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
15-03-2025 | 21:16 | 23:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C3. | ||||
14-03-2025 | 21:16 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B8. | ||||
13-03-2025 | 20:58 | 22:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
12-03-2025 | 21:08 | 22:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C7. | ||||
11-03-2025 | 20:55 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 58 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D3. | ||||
10-03-2025 | 20:52 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
09-03-2025 | 20:54 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B7. | ||||
08-03-2025 | 21:20 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C10. | ||||
07-03-2025 | 21:00 | 22:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
06-03-2025 | 21:23 | 23:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C10. | ||||
05-03-2025 | 21:02 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B7. | ||||
04-03-2025 | 20:59 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 58 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D3. | ||||
03-03-2025 | 21:15 | 22:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C10. | ||||
02-03-2025 | 21:00 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C5R. | ||||
01-03-2025 | 21:07 | 22:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C6. | ||||
28-02-2025 | 21:01 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C10. | ||||
27-02-2025 | 20:55 | 22:35 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
26-02-2025 | 21:12 | 22:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 50 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B7. | ||||
25-02-2025 | 20:47 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C10. | ||||
24-02-2025 | 20:58 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 52 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D3. | ||||
23-02-2025 | 21:03 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 51 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C1. |