Vlucht MF3018

Vlucht MF3018 uitgevoerd door Xiamen Airlines is gepland

Vertrekt van Fuzhou
China - Fuzhou Changle International Airport

Vertrekt: 16:55

Aankomst op Xi'an
China - Xi'an Xianyang International Airport

Aankomst: 20:00


MF3018 is een codeshared vlucht met MU2138 uitgevoerd door China Eastern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Fuzhou (Fuzhou Changle International Airport) naar Xi'an (Xi'an Xianyang International Airport) is 2 uur en 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fuzhou naar Xi'an is hemelsbreed 1411 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Xiamen Air. Op Xi'an Xianyang International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht MF3018. Naast vlucht MF3018 vliegen er nog meer vluchten van Fuzhou naar Xi'an. Dit zijn onder andere vlucht 3U2123, 3U2125, 3U2195, 3U2197, 3U2201, 3U2203, 3U2209 en 3U2225.

Voorgaande vluchten van vlucht MF3018

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202415:4318:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
20-11-202416:5219:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
19-11-202416:5219:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
16-11-202416:3619:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
15-11-202417:3320:21geland
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
14-11-202415:3918:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
13-11-202416:4319:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
12-11-202416:4219:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
09-11-202416:4019:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
08-11-202416:3819:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
07-11-202415:4118:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
06-11-202416:3819:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
05-11-202416:4319:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
04-11-202417:1519:57geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
02-11-202416:4319:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
01-11-202417:4320:34geland
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
31-10-202415:5519:00geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
30-10-202416:3719:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
29-10-202416:4019:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
28-10-202416:3519:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
Vlucht MF3018 had op 01-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 39 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 20 vluchten is 20 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van MF3018 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top