Vlucht MF3933
Vlucht MF3933 uitgevoerd door Xiamen Airlines is gepland
MF3933 is een codeshared vlucht met MU6470 uitgevoerd door China Eastern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Fuzhou (Fuzhou Changle International Airport) naar Shanghai (Shanghai Pudong International Airport) is 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fuzhou naar Shanghai is hemelsbreed 616 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Xiamen Air. Op Shanghai Pudong International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht MF3933. Naast vlucht MF3933 vliegen er nog meer vluchten van Fuzhou naar Shanghai. Dit zijn onder andere vlucht 3U2425, 3U2427, 3U2461, 3U5356, 3U5436, AF5249, AF5287 en AF9285.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 183 kilogram per persoon. Dit is 2.04 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MF3933
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 07:13 | 08:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 07:09 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 07:17 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 07:08 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 07:22 | 08:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 07:08 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 07:10 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 07:08 | 08:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 8 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 07:08 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 07:19 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 07:14 | 08:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 07:25 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 7 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 07:05 | 08:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 8 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 07:07 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 07:25 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 07:08 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 07:20 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 07:25 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 07:25 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 07:25 | 08:45 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
01-11-2024 | 07:25 | 08:45 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
31-10-2024 | 07:24 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 109 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 07:19 | 08:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 8 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 07:13 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 07:09 | 08:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 07:11 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 11 op Fuzhou is gebruikt om vanaf te vertrekken. |