Vlucht TK8029
Vlucht TK8029 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland
Vlucht TK8029 heeft 2 minuten vertraging.
TK8029 is een codeshared vlucht met AZ1711 uitgevoerd door ITA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar Catania (Catania-Fontanarossa Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Catania is hemelsbreed 538 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. De terminal waar vlucht TK8029 van vertrekt is 1. Op Catania-Fontanarossa Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht TK8029. Naast vlucht TK8029 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Catania. Dit zijn onder andere vlucht AF9788, AF9790, AF9792, AF9793, AF9813, AF9840, AF9842 en AF9866.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.78 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK8029
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:13 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 12:25 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 11:59 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 12:05 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 12:15 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 12:25 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 12:52 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 12:11 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 12:11 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 12:10 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 12:24 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 12:33 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
09-11-2024 | 12:05 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 12:19 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 12:25 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 12:41 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 12:35 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 12:14 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 12:05 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 12:04 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 12:09 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 12:42 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 12:02 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 12:20 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 12:05 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 12:24 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 12:00 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 12:22 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
24-10-2024 | 12:09 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
23-10-2024 | 12:13 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. |