Vlucht LA6545
Vlucht LA6545 uitgevoerd door LATAM Airlines Chile is gepland
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 15:43
LA6545 is een codeshared vlucht met DL2401 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Newark (Newark Liberty International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 25 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newark naar Atlanta is hemelsbreed 1199 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Chile. De terminal waar vlucht LA6545 van vertrekt is A. Naast vlucht LA6545 vliegen er nog meer vluchten van Newark naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht AC3010, AC3019, AC3020, AC3021, AC3022, AC3023, AC3042 en AC3051.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 357 kilogram per persoon. Dit is 3.96 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LA6545
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 13:20 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate B5. | ||||
19-11-2024 | 13:21 | 15:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate A34. | ||||
18-11-2024 | 13:55 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T8. | ||||
17-11-2024 | 13:34 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B33. | ||||
16-11-2024 | 14:46 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B19. | ||||
15-11-2024 | 13:16 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate B28. | ||||
14-11-2024 | 14:36 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate B10. | ||||
13-11-2024 | 13:21 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate B34. | ||||
12-11-2024 | 13:28 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate A10. | ||||
11-11-2024 | 14:29 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate B16. | ||||
09-11-2024 | 13:12 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate B16. | ||||
06-11-2024 | 13:12 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate E6. |