Vlucht EI3326
Vlucht EI3326 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
EI3326 is een codeshared vlucht met EA3326 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar Manchester is hemelsbreed 264 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. De terminal waar vlucht EI3326 van vertrekt is 2. De gate is 332. De terminal waar vlucht EI3326 aankomt uit Manchester is 1. Naast vlucht EI3326 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar Manchester. Dit zijn onder andere vlucht AA8052, AA8074, AA8077, BA2072, BA2078, BA2080, BA2082 en BA6164.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 79 kilogram per persoon. Dit is 0.87 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI3326
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:29 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 15:30 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
19-11-2024 | 15:27 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 15:30 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
17-11-2024 | 15:19 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
16-11-2024 | 15:30 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
15-11-2024 | 15:30 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
14-11-2024 | 15:43 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
13-11-2024 | 15:37 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
12-11-2024 | 15:30 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
11-11-2024 | 15:30 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
10-11-2024 | 15:27 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
09-11-2024 | 15:29 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
08-11-2024 | 15:38 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
07-11-2024 | 15:28 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
06-11-2024 | 15:17 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
05-11-2024 | 15:30 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
04-11-2024 | 15:30 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 15:16 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 15:30 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
01-11-2024 | 15:29 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
31-10-2024 | 15:30 | 16:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
30-10-2024 | 15:20 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
29-10-2024 | 15:26 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
28-10-2024 | 15:39 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 15:20 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
26-10-2024 | 16:00 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
25-10-2024 | 16:08 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 336 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
24-10-2024 | 15:40 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
23-10-2024 | 15:40 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 334 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. |