Vlucht KE3456
Vlucht KE3456 uitgevoerd door Korean Air is geland
Vertrokken van Detroit
Verenigde Staten - Detroit Metropolitan Wayne County Airport
Vertrokken: 12:38 12:24
Vlucht KE3456 heeft 1 uur en 13 minuten vertraging.
KE3456 is een codeshared vlucht met DL1716 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Chicago is hemelsbreed 376 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE3456 van vertrekt is M. De gate is A69. Naast vlucht KE3456 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I117, 1I348, 1I390, 1I462, 1I565, 1I599, 1I673 en 1I831.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 112 kilogram per persoon. Dit is 1.24 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE3456
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:38 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A69 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
20-11-2024 | 12:16 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A69 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
19-11-2024 | 12:23 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A69 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
18-11-2024 | 12:21 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A71 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
17-11-2024 | 12:19 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A69 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
16-11-2024 | 12:11 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A53 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
15-11-2024 | 12:36 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A71 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
14-11-2024 | 12:12 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A71 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
13-11-2024 | 12:16 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A71 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
12-11-2024 | 12:39 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A57 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
11-11-2024 | 12:18 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
10-11-2024 | 12:25 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
09-11-2024 | 12:32 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
08-11-2024 | 12:32 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
07-11-2024 | 12:29 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
06-11-2024 | 12:26 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
05-11-2024 | 12:36 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
04-11-2024 | 12:32 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A61 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
03-11-2024 | 12:29 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A61 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
02-11-2024 | 12:34 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
01-11-2024 | 12:27 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
31-10-2024 | 12:18 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
30-10-2024 | 12:28 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
29-10-2024 | 12:49 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
28-10-2024 | 12:42 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
27-10-2024 | 14:09 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A61 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
26-10-2024 | 12:30 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
25-10-2024 | 12:07 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A61 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
24-10-2024 | 12:27 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
23-10-2024 | 12:30 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. |