Vlucht WS7064

Vlucht WS7064 uitgevoerd door Westjet is onderweg
Vertrokken van Detroit
Verenigde Staten - Detroit Metropolitan Wayne County Airport
Vertrokken: 13:54 14:00
De vlucht heeft inmiddels 37% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 7 minuten arriveert op de luchthaven in Miami. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
WS7064 is een codeshared vlucht met DL866 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 11 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Miami is hemelsbreed 1847 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS7064 van vertrekt is M. De gate is A6. Naast vlucht WS7064 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht AA1020, AA2490, AA2963, AA3326, AA3351, AA3469, AA4169 en AA4276.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 550 kilogram per persoon. Dit is 6.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS7064
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-02-2025 | 13:58 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A2 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
17-02-2025 | 13:59 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
16-02-2025 | 14:24 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A6 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
14-02-2025 | 14:51 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A31 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
13-02-2025 | 13:55 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A20 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
12-02-2025 | 13:42 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
11-02-2025 | 13:42 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
10-02-2025 | 13:39 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
09-02-2025 | 13:44 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
07-02-2025 | 13:36 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
06-02-2025 | 13:55 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
05-02-2025 | 13:36 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A28 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
04-02-2025 | 13:41 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
03-02-2025 | 14:01 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
02-02-2025 | 13:36 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
31-01-2025 | 13:37 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
30-01-2025 | 13:38 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
29-01-2025 | 13:30 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
28-01-2025 | 13:43 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
27-01-2025 | 13:37 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
26-01-2025 | 13:40 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
24-01-2025 | 13:39 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
23-01-2025 | 14:15 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
22-01-2025 | 14:30 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G6. | ||||
21-01-2025 | 13:55 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
20-01-2025 | 13:44 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
17-01-2025 | 14:03 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H6. | ||||
16-01-2025 | 13:42 | 16:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
13-01-2025 | 13:37 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. |