Vlucht LA7010
![](https://vluchttijden.nl/wp-content/uploads/airlines/LA@2x.png)
Vlucht LA7010 uitgevoerd door LATAM Airlines Chile is geland
Vertrokken van Detroit
Verenigde Staten - Detroit Metropolitan Wayne County Airport
Vertrokken: 07:08 07:05
Vlucht LA7010 heeft 14 minuten vertraging.
LA7010 is een codeshared vlucht met DL1468 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 11 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Miami is hemelsbreed 1847 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Chile. De terminal waar vlucht LA7010 van vertrekt is M. De gate is A46. Naast vlucht LA7010 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht AA1020, AA2490, AA2963, AA3326, AA3351, AA3469, AA4169 en AA4276.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 550 kilogram per persoon. Dit is 6.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LA7010
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 07:08 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
18-02-2025 | 07:10 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A50 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
17-02-2025 | 07:07 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
16-02-2025 | 07:51 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A60 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
15-02-2025 | 07:05 | 10:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A29 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
14-02-2025 | 07:15 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A64 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
13-02-2025 | 07:04 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A74 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
12-02-2025 | 07:00 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
11-02-2025 | 07:07 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A18 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
10-02-2025 | 07:05 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
09-02-2025 | 07:04 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
08-02-2025 | 07:01 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A78 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
07-02-2025 | 07:55 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A74 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H8. | ||||
06-02-2025 | 07:02 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
05-02-2025 | 07:04 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A27 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
04-02-2025 | 07:00 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A18 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
03-02-2025 | 07:05 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
02-02-2025 | 07:01 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
01-02-2025 | 07:01 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A18 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
31-01-2025 | 07:01 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A54 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
30-01-2025 | 07:03 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A74 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
29-01-2025 | 07:03 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
28-01-2025 | 07:01 | 10:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A54 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
27-01-2025 | 07:02 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
26-01-2025 | 06:57 | 10:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A56 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
25-01-2025 | 06:59 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A18 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
24-01-2025 | 07:04 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A29 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
23-01-2025 | 07:50 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A75 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
22-01-2025 | 07:10 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A70 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
21-01-2025 | 06:57 | 10:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. |