Vlucht MU8087

Vlucht MU8087 uitgevoerd door China Eastern Airlines is onderweg

Vertrokken van Ordos
China - Ordos Ejin Horo Airport

Vertrokken: 06:59 07:10

Aankomst op Beijing / Langfang
China - Beijing Daxing International Airport

Aankomst: 10:15

De vlucht heeft inmiddels 88% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 23 minuten arriveert op de luchthaven in Beijing / Langfang. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


MU8087 is een codeshared vlucht met KN5330 uitgevoerd door China United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Ordos (Ordos Ejin Horo Airport) naar Beijing / Langfang (Beijing Daxing International Airport) is 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ordos naar Beijing / Langfang is hemelsbreed 562 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door China Eastern Airlines. Naast vlucht MU8087 vliegen er nog meer vluchten van Ordos naar Beijing / Langfang. Dit zijn onder andere vlucht KN2126, KN5302, KN5306, KN5308, KN5310, KN5330, KN5618 en KN5656.

Voorgaande vluchten van vlucht MU8087

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202410:4912:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
20-11-202410:4812:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
19-11-202410:4512:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
18-11-202410:3812:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
17-11-202410:5312:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
16-11-202411:0412:57geland
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging.
15-11-202411:1612:52geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging.
14-11-202412:3114:09geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 34 minuten vertraging.
13-11-202411:5013:22geland
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging.
12-11-202410:4312:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
11-11-202410:3712:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
10-11-202410:3912:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
09-11-202410:5712:37geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging.
08-11-202410:4512:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
07-11-202410:5612:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
06-11-202410:4312:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
05-11-202410:5612:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
26-10-202421:0222:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
25-10-202421:0422:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
24-10-202421:0222:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
23-10-202421:2322:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
22-10-202421:0822:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
21-10-202421:1122:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
20-10-202421:2023:00geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
19-10-202421:4223:16geland
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging.
18-10-202421:0622:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
17-10-202421:0822:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
16-10-202421:5723:34geland
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging.
15-10-202421:0622:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
14-10-202421:3323:02geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging.
Vlucht MU8087 had op 20-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 48 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 39 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van MU8087 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top