Vlucht BA6518

Vlucht BA6518 uitgevoerd door British Airways is geland

Vertrokken van Des Moines
Verenigde Staten - Des Moines International Airport

Vertrokken: 15:13 11:41

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 17:29 13:15


BA6518 is een codeshared vlucht met ZW6084 uitgevoerd door Air Wisconsin. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Des Moines (Des Moines International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Des Moines naar Chicago is hemelsbreed 480 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA6518 vliegen er nog meer vluchten van Des Moines naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I754, 1I756, 1I802, AA2575, AA2857, AA3038, AA3053 en AA3106.

Voorgaande vluchten van vlucht BA6518

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202415:1317:29geland
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C6 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7.
20-11-202413:1714:46geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2.
19-11-202417:0018:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A.
18-11-202411:4113:33geland
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20.
17-11-202411:4313:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
16-11-202416:5618:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10.
15-11-202411:4213:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17.
14-11-202411:4213:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11.
13-11-202411:3413:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A.
12-11-202416:5918:47geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10.
11-11-202411:4113:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10.
10-11-202411:3913:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C5 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4.
09-11-202417:0018:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A.
08-11-202411:3713:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10.
07-11-202411:4413:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A.
06-11-202411:3412:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C5 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2.
05-11-202416:5018:40geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C6 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G11.
04-11-202416:3718:19geland
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
03-11-202417:3218:54geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C5 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23.
01-11-202417:1318:36geland
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C5 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
30-10-202417:5819:34geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 52 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3.
29-10-202416:5318:25geland
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23.
28-10-202416:2917:39geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B.
27-10-202416:1417:50geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C6 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17.
25-10-202416:1217:41geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A.
24-10-202416:0617:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9.
23-10-202416:1418:51geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21.
22-10-202416:0217:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21.
21-10-202416:1417:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C7 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22.
20-10-202416:0917:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C6 op Des Moines is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22.
Vlucht BA6518 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 4 uur en 14 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 59 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van BA6518 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top