Vlucht AA2753
Vlucht AA2753 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vertrokken van Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport
Vertrokken: 16:52 16:56
De geschatte vluchtduur van Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dallas-Fort Worth naar Chicago is hemelsbreed 1291 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA2753 van vertrekt is A. De gate is A17. Naast vlucht AA2753 vliegen er nog meer vluchten van Dallas-Fort Worth naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 5Y8642, 5Y8644, 5Y9171, 5Y9895, AA1106, AA1109, AA1120 en AA1192.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 384 kilogram per persoon. Dit is 4.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2753
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:52 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A17 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
20-11-2024 | 17:01 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C36 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
19-11-2024 | 16:52 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
18-11-2024 | 16:55 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A21 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
17-11-2024 | 16:58 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A35 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
16-11-2024 | 17:05 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
15-11-2024 | 16:55 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A17 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
14-11-2024 | 16:56 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A37 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-11-2024 | 16:53 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A35 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
12-11-2024 | 17:03 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A19 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
11-11-2024 | 17:03 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A36 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
10-11-2024 | 16:57 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A20 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
09-11-2024 | 17:30 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D40 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
08-11-2024 | 17:08 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
07-11-2024 | 16:56 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
06-11-2024 | 16:58 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A38 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
05-11-2024 | 17:08 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A17 op Dallas-Fort Worth is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. |