Vlucht F945
Vlucht F945 uitgevoerd door Frontier Airlines is geland
Vlucht F945 heeft 55 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Chicago is hemelsbreed 2330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F945 van vertrekt is 4. De gate is 65. De terminal waar vlucht F945 aankomt uit Chicago is 5. De gate is M25. Naast vlucht F945 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1503, AA1910, AA215, AA651, AA9601, EK6603, EK6604 en EK6605.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 694 kilogram per persoon. Dit is 7.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F945
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:02 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 65 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
20-11-2024 | 18:39 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 66 op Cancún is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 11:52 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 59 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
18-11-2024 | 12:46 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 54 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
17-11-2024 | 12:44 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
16-11-2024 | 11:47 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
15-11-2024 | 12:53 | 15:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
14-11-2024 | 12:10 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 61 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
13-11-2024 | 11:57 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
12-11-2024 | 11:45 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
11-11-2024 | 12:44 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
10-11-2024 | 12:55 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 66 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
09-11-2024 | 11:46 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
08-11-2024 | 13:10 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 64 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
07-11-2024 | 11:43 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 57 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
06-11-2024 | 12:12 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 59 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
05-11-2024 | 11:48 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
04-11-2024 | 12:54 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 55 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
03-11-2024 | 12:57 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 61 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
02-11-2024 | 10:38 | 14:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 61 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
01-11-2024 | 11:45 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 57 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
31-10-2024 | 10:47 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 65 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
30-10-2024 | 10:53 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 61 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
29-10-2024 | 10:45 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
28-10-2024 | 11:56 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 66 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
27-10-2024 | 11:53 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
26-10-2024 | 10:44 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 59 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
25-10-2024 | 12:04 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 56 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
24-10-2024 | 10:38 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 55 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
23-10-2024 | 11:20 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 61 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. |