Vlucht EK6604
Vlucht EK6604 uitgevoerd door Emirates is geland
EK6604 is een codeshared vlucht met UA1423 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Chicago is hemelsbreed 2330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. De terminal waar vlucht EK6604 van vertrekt is 3. De gate is C14. De terminal waar vlucht EK6604 aankomt uit Chicago is 5. De gate is M16. Naast vlucht EK6604 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1503, AA1910, AA215, AA651, AA9601, EK6603, EK6605 en F945.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 694 kilogram per persoon. Dit is 7.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6604
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 15:17 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
23-11-2024 | 15:13 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
22-11-2024 | 16:01 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
21-11-2024 | 15:10 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
20-11-2024 | 15:17 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
19-11-2024 | 15:56 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M17. | ||||
18-11-2024 | 15:15 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M17. | ||||
17-11-2024 | 15:17 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
16-11-2024 | 15:09 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
15-11-2024 | 15:14 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
14-11-2024 | 15:13 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
13-11-2024 | 15:11 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
12-11-2024 | 15:20 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
11-11-2024 | 15:18 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
10-11-2024 | 15:13 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
09-11-2024 | 15:18 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
08-11-2024 | 15:31 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
07-11-2024 | 15:13 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
06-11-2024 | 15:17 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M17. | ||||
05-11-2024 | 15:18 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
04-11-2024 | 15:11 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
03-11-2024 | 15:17 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
02-11-2024 | 14:10 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
01-11-2024 | 15:01 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
31-10-2024 | 14:13 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
30-10-2024 | 14:33 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
29-10-2024 | 14:22 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
28-10-2024 | 14:13 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
27-10-2024 | 14:16 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
19-10-2024 | 12:36 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. |