Vlucht EK6603
Vlucht EK6603 uitgevoerd door Emirates is geland
Vlucht EK6603 heeft 22 minuten vertraging.
EK6603 is een codeshared vlucht met UA1196 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Chicago is hemelsbreed 2330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. De terminal waar vlucht EK6603 van vertrekt is 3. De gate is C11. Naast vlucht EK6603 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1503, AA1910, AA215, AA651, AA9601, EK6604, EK6605 en F945.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 694 kilogram per persoon. Dit is 7.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6603
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:14 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C11 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
20-11-2024 | 13:57 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
19-11-2024 | 13:22 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
18-11-2024 | 13:38 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
17-11-2024 | 13:27 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 13:17 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
15-11-2024 | 13:18 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
14-11-2024 | 13:16 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C11 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
13-11-2024 | 13:19 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
12-11-2024 | 13:21 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
11-11-2024 | 13:22 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
10-11-2024 | 13:26 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
09-11-2024 | 13:19 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C15 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
08-11-2024 | 13:27 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
07-11-2024 | 13:19 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C8 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
06-11-2024 | 13:18 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
05-11-2024 | 13:21 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
04-11-2024 | 13:19 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
03-11-2024 | 13:23 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. De aankomst op was op gate M32. | ||||
02-11-2024 | 12:19 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
01-11-2024 | 12:25 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
31-10-2024 | 12:13 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
30-10-2024 | 12:20 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
29-10-2024 | 12:33 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
28-10-2024 | 12:18 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
27-10-2024 | 12:20 | 16:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C15 op Cancún is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 12:13 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M28. | ||||
25-10-2024 | 12:20 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C12 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
24-10-2024 | 12:10 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
23-10-2024 | 12:10 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. |