Vlucht OO4731
Vlucht OO4731 uitgevoerd door SkyWest Airlines is geland
Vertrokken van Casper
Verenigde Staten - Casper-Natrona County International Airport
Vertrokken: 18:10 18:20
De geschatte vluchtduur van Casper (Casper-Natrona County International Airport) naar Denver (Denver International Airport) is 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Casper naar Denver is hemelsbreed 371 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SkyWest Airlines. Naast vlucht OO4731 vliegen er nog meer vluchten van Casper naar Denver. Dit zijn onder andere vlucht C54227, C54228, C54231, C54233, C54235, C54236, C54237 en C54238.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 110 kilogram per persoon. Dit is 1.23 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OO4731
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 18:10 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B86. | ||||
20-11-2024 | 18:11 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B58. | ||||
19-11-2024 | 18:12 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B82. | ||||
18-11-2024 | 18:15 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B55. | ||||
17-11-2024 | 18:13 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B80. | ||||
16-11-2024 | 18:12 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B50. | ||||
15-11-2024 | 18:10 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B66. | ||||
14-11-2024 | 18:18 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B71. | ||||
13-11-2024 | 18:10 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B67. | ||||
12-11-2024 | 18:10 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B82. | ||||
11-11-2024 | 18:06 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B53. | ||||
10-11-2024 | 18:10 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B64. | ||||
09-11-2024 | 18:10 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B55. | ||||
08-11-2024 | 18:20 | 19:40 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
07-11-2024 | 18:10 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B60. | ||||
06-11-2024 | 18:24 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B50. | ||||
05-11-2024 | 17:59 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B65. | ||||
04-11-2024 | 18:24 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B49. | ||||
03-11-2024 | 18:47 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B94. | ||||
02-11-2024 | 18:11 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B86. | ||||
01-11-2024 | 18:13 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B53. | ||||
31-10-2024 | 17:57 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B92. | ||||
30-10-2024 | 17:55 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B58. | ||||
29-10-2024 | 18:05 | 19:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
28-10-2024 | 17:50 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B92. | ||||
27-10-2024 | 18:35 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B80. | ||||
26-10-2024 | 18:14 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B49. | ||||
25-10-2024 | 18:00 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B88. | ||||
24-10-2024 | 18:07 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B86. | ||||
23-10-2024 | 17:58 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Casper is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Denver was op gate B80. |