Vlucht EI7184
De geschatte vluchtduur van Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlotte naar Chicago is hemelsbreed 964 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. Naast vlucht EI7184 vliegen er nog meer vluchten van Charlotte naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1042, AA1199, AA1221, AA1248, AA1434, AA1526, AA1612 en AA1628.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 287 kilogram per persoon. Dit is 3.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7184
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 16:40 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
03-02-2025 | 16:38 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
02-02-2025 | 17:11 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B13 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
01-02-2025 | 16:49 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
31-01-2025 | 16:42 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
30-01-2025 | 16:46 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
29-01-2025 | 16:38 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
27-01-2025 | 16:42 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
26-01-2025 | 16:36 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A9 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
25-01-2025 | 16:35 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C10 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
24-01-2025 | 18:28 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
23-01-2025 | 17:06 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
22-01-2025 | 16:45 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B16 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
21-01-2025 | 16:36 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C12 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
20-01-2025 | 16:53 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B12 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
19-01-2025 | 16:53 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
18-01-2025 | 16:37 | 17:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
17-01-2025 | 17:01 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
16-01-2025 | 16:43 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
15-01-2025 | 17:22 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B13 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
14-01-2025 | 16:36 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B13 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-01-2025 | 16:44 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
12-01-2025 | 16:41 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B14 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
11-01-2025 | 16:39 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
10-01-2025 | 16:45 | 17:56 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
09-01-2025 | 16:41 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B13 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
08-01-2025 | 16:43 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A9 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
07-01-2025 | 16:39 | 17:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
06-01-2025 | 17:18 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
05-01-2025 | 16:41 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C4 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. |