Vlucht KE7316
Vlucht KE7316 uitgevoerd door Korean Air is geland
Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport
Vertrokken: 17:23 16:51
Vlucht KE7316 heeft 1 uur en 56 minuten vertraging.
KE7316 is een codeshared vlucht met 9E5032 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar New York is hemelsbreed 1025 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. Naast vlucht KE7316 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4697, 9E4728, 9E4754, 9E4762, 9E4781, 9E4783, 9E4800 en 9E4809.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 305 kilogram per persoon. Dit is 3.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE7316
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 17:23 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 56 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
20-11-2024 | 16:50 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
19-11-2024 | 16:48 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
18-11-2024 | 16:46 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 16:50 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
16-11-2024 | 16:55 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
15-11-2024 | 16:41 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
14-11-2024 | 17:06 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
13-11-2024 | 17:00 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
12-11-2024 | 16:58 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
11-11-2024 | 16:59 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
10-11-2024 | 17:45 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
09-11-2024 | 17:44 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
08-11-2024 | 17:41 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
07-11-2024 | 17:45 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
06-11-2024 | 17:37 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
05-11-2024 | 17:36 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
04-11-2024 | 17:45 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
03-11-2024 | 17:39 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
02-11-2024 | 17:39 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
01-11-2024 | 17:39 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
31-10-2024 | 17:43 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
30-10-2024 | 17:34 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
29-10-2024 | 17:35 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
28-10-2024 | 17:39 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
27-10-2024 | 17:49 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
26-10-2024 | 17:44 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
25-10-2024 | 17:45 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A19. | ||||
24-10-2024 | 17:43 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A21. | ||||
23-10-2024 | 17:47 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A21. |