Vlucht AC3911
Vlucht AC3911 uitgevoerd door Air Canada is onderweg
Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport
Vertrokken: 16:34 14:41
Aankomst op Washington, DC
Verenigde Staten - Washington Dulles International Airport
Aankomst: 16:20
De vlucht heeft inmiddels 37% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 3 minuten arriveert op de luchthaven in Washington, DC. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AC3911 heeft 1 uur en 49 minuten vertraging.
AC3911 is een codeshared vlucht met YX3401 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Washington, DC (Washington Dulles International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Washington, DC is hemelsbreed 712 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC3911 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Washington, DC. Dit zijn onder andere vlucht 1I157, 1I311, 1I326, 1I376, 1I423, 1I427, 1I502 en 1I503.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 212 kilogram per persoon. Dit is 2.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3911
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:29 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A1G. | ||||
19-11-2024 | 14:33 | 16:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C20. | ||||
18-11-2024 | 14:36 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate Z7. | ||||
17-11-2024 | 14:33 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C20. | ||||
16-11-2024 | 15:13 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate 6. | ||||
15-11-2024 | 14:35 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate D25. | ||||
14-11-2024 | 14:32 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate Z7. | ||||
13-11-2024 | 14:33 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C24. | ||||
12-11-2024 | 14:40 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C24. | ||||
11-11-2024 | 14:33 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate Z7. | ||||
10-11-2024 | 14:31 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate 20. | ||||
09-11-2024 | 14:31 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A6E. | ||||
08-11-2024 | 14:33 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C20. | ||||
07-11-2024 | 14:37 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C18. | ||||
06-11-2024 | 14:45 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A2B. | ||||
05-11-2024 | 14:34 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C22. | ||||
04-11-2024 | 14:38 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A1G. | ||||
03-11-2024 | 14:33 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C22. | ||||
02-11-2024 | 14:31 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate Z9. | ||||
01-11-2024 | 14:31 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A1B. | ||||
31-10-2024 | 14:32 | 16:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C20. | ||||
30-10-2024 | 14:37 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C18. | ||||
29-10-2024 | 14:37 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C22. | ||||
28-10-2024 | 14:36 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A1A. | ||||
27-10-2024 | 14:32 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A6E. | ||||
26-10-2024 | 14:49 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate C18. | ||||
25-10-2024 | 14:34 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A6E. | ||||
24-10-2024 | 14:42 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A2A. | ||||
23-10-2024 | 14:36 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A2G. | ||||
22-10-2024 | 14:29 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Washington, DC was op gate A1A. |